Plentyoffish dating forums are a place to meet singles and get dating advice or share dating experiences etc. Hopefully you will all have fun meeting singles and try out this online dating thing... Remember that we are the largest free online dating service, so you will never have to pay a dime to meet your soulmate.
     
Show ALL Forums  > Poems And Quotes  > So ya wanna be a poet?      Home login  
 AUTHOR
 ~SpiffyKat~
Joined: 8/16/2005
Msg: 101
So ya wanna be a poet? shirts are optional in here lol :DPage 5 of 42    (2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42)
^^^ I really dig your poem.Its so full of emotion,life and passion.Thanks so much for sharing:0All this reading is making me hungry LOL ...Right now I have my two threads and one Im watching for a friend:D Lunch time woo hoo!See yall later,Kat
 carribeanking7
Joined: 4/10/2005
Msg: 102
Essay writing 101
Posted: 9/20/2005 11:30:39 PM
Ted is 7-yr old and he's very bad in essay writing.
one day the teacher
asked the class to write a 500-word essay based on
any little animal they like. Ted thought real hard
and finally he started his essay:

titled: my lost cat


one day i lost my kitty, i went out to the street
and started calling:
kitty.. kitty kitty kitty! Hi.. kitty kitty kitty
kitty kitty kitty
kitty
kittykitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty
kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty kitty
kitty kitty kitty kitty
kitty kitty..." but she never comes back, that's
how i lost my cat.
 =CrackedHalo=®™
Joined: 5/20/2005
Msg: 103
So ya wanna be a poet?
Posted: 9/21/2005 3:15:58 AM
(Washroom stall)

Here I sit all broken hearted, to take a Sh*t but only farted..... Ya... I'm a poet and don't know it
 =CrackedHalo=®™
Joined: 5/20/2005
Msg: 104
So ya wanna be a poet?
Posted: 9/21/2005 3:19:02 AM
If your not Dutch your not much...... oh wait...I'm German, sorry.
 =CrackedHalo=®™
Joined: 5/20/2005
Msg: 105
So ya wanna be a poet?
Posted: 9/21/2005 5:24:11 AM
Here I sit,
Same as ever
Took a dump
And pulled the lever,
The toilet cloged,
The water flowed,
Look out world it's a mother load

 ~SpiffyKat~
Joined: 8/16/2005
Msg: 106
lololololololololhahahahahahahahahahaheheheheheheeh ROFL
Posted: 9/21/2005 9:11:08 AM
Poet eloquent write as always....eveyone else OMG LMAO! Too funny guys:)Hope to see you all back soon!I know its mine but I havta say geat thread LOL and its all because of you guys..mwah!have a great day,Kat
 ~SpiffyKat~
Joined: 8/16/2005
Msg: 107
lololololololololhahahahahahahahahahaheheheheheheeh ROFL
Posted: 9/21/2005 9:24:54 AM
Beans Beans
The more you eat the more you toot
I sound like I could
Play the flute

I just made that up..YAY me
I should go publish it
 carribeanking7
Joined: 4/10/2005
Msg: 108
lololololololololhahahahahahahahahahaheheheheheheeh ROFL
Posted: 9/21/2005 7:25:26 PM
Beans are packed with flatulence inducing properties
the germans have a saying " one bean one sound"
dont exhaust your exhaust too much now
 ~SpiffyKat~
Joined: 8/16/2005
Msg: 109
lololololololololhahahahahahahahahahaheheheheheheeh ROFL
Posted: 9/21/2005 11:45:02 PM
Ali....Lol When I said I ,I didnt mean I as in me...lol nevermind.....just carribean....I love you man This thread is highly entertaining and uber hilarious lately...keep em comion kids...Mwah!Kat
 ~SpiffyKat~
Joined: 8/16/2005
Msg: 110
lololololololololhahahahahahahahahahaheheheheheheeh ROFL
Posted: 9/22/2005 9:57:42 AM
Thats so profound bernard I mean....Im speechlessactually its too funny and you rock!
 ~SpiffyKat~
Joined: 8/16/2005
Msg: 111
lololololololololhahahahahahahahahahaheheheheheheeh ROFL
Posted: 9/23/2005 9:51:22 AM
Just looking this thread over alittle and giggling again.yall are too funny...hope to see more soon.Have an awesome day,kat
 ~SpiffyKat~
Joined: 8/16/2005
Msg: 112
new
Posted: 9/24/2005 12:17:40 AM
awesome job Ali:)have a great day kids and keep the new writes coming:)Big hugs,Kat
 ~SpiffyKat~
Joined: 8/16/2005
Msg: 113
new a poem for my daughter:)
Posted: 9/24/2005 12:52:35 AM
The soft light of morning
You wear like ribbons in your hair
My love is always with you
Even when Im not there
As your getting on the bus
In the morning time for school
take care of my heart
Like a rare and precious jewel
My love ,my love is always with you
When youre riding your bike
And accidentally skin your knee
Through your tear stung eyes
I hope my little angel you can see
My love will never leave you
And as the seasons change
Like the turning of a page
And slowly through the years
We add numbers to our age
My love will never leave you.....
Theres something betwen a daughter
And the way a mother loves
theres sanctitiy and purity
Like the heavenly realms above
My dearest darling angel
My sweetest one I love
My love is always with you
My Lindsay sent from up above
 ~SpiffyKat~
Joined: 8/16/2005
Msg: 114
wanted / place to post ...and ya found it yay woot :)
Posted: 9/24/2005 10:36:51 AM
Excellent write ^^^If you need a place to post youre more than welcome here anytime or in my other thread "everyone else is doin it I want a thread too LOL"That goes for all of yall:D Have a great day...Kat....aka fellfromheaven/ooh pie:)
 MrEdmonton
Joined: 9/10/2005
Msg: 115
view profile
History
So ya wanna be a poet?
Posted: 9/25/2005 4:07:50 PM
"At First Sight"

Heartbeating,
Memory fuzzy,
Knee's weak,
Sight blurry,
Time...lost.

Smile bright and infectious,
Fills my mind.
Soul honest and pure,
Shifts my life.
Thought disolves and sharpens,
In your eyes.

All I can see is your face,
All I can smell is your perfume,
All I can hear is your voice,
And all I can remeber is your kiss.

Your thought's unknown,
My love holds on,
And the world stops.


 calihottboy4u
Joined: 9/14/2005
Msg: 116
"A BULLETT HOLE IN THE WIND"
Posted: 9/25/2005 4:22:43 PM
I left the city and the girl behind,as i walk thru the rain into a loudly silent night,once again i pass thru them. Night sounds,soft muffled,i have an open wound upon my chest from which i call your name,for how long will i haunt these fimilar streets,in my dark hours?,

I have met the dangerous mad things that dwell here,and yes they have met me,and i ask myself,am i not one of them?,beacuse i have kiled souls with my eyes,and yes i to wear a face of the gallery,
........is this the fate to which im doomed?,will i always be nothing more then a spy in the house of love?

Sometimes i long for blindness,or even gentle sleep,but it would seem there is none for me,

Iprowl the night while others sleep in there beds,....except for them,the mad ones who naturally fear me,yes the night is a comforting time for them, THE SCREAMERS....THE BLEEDERS....THE HOWLING....THE INSANE,but as for me i take comfort in there dreams,in there nightmares,for in the day i sleep projecting my dreams upon them, yes i"ve put a bullett hole in the wind,

I AM THE DARKNESS. A dreams demise,can be cleverly diguised,when viewed behind eyes that see nothing. "bane"-2005-
 heddie
Joined: 8/17/2004
Msg: 117
So ya wanna be a poet?
Posted: 9/25/2005 4:29:03 PM
Insanity

Trying to cope
Giving up hope
Starting to see I’m at the end of my rope
No light visible just darkness here
Taking its toll on my mind I fear
What is that? …Laughter I hear?
Somebody scoffs at me up there
There are things in this world
That feed off our pain
Basking in our misery
And in our shame
Maniacal laughter resonates through my brain
Taunting me and relishing my pain
Telling me to come and stay
Come to us here
We love to play
The train is at the station now
Insanity is where its bound
The urge to go so strong somehow
It is time for me to go now
 blitznboltz
Joined: 5/4/2005
Msg: 118
So ya wanna be a poet?
Posted: 9/25/2005 4:49:10 PM
Honey I just want to run my fingers through your hair
I want to be the one that's standing there
When you look into your mirror
I want you to see me standing near
I want to be under your arm and take your hand
To be close to you and make you understand
I want to spend these moments of this life with you
This driving desire pushes me closer gets me through
I just want to spend every moment of my being with you
That's all I want to do
All I want to do
With you
 blitznboltz
Joined: 5/4/2005
Msg: 119
So ya wanna be a poet?
Posted: 9/25/2005 8:58:02 PM
Tore down and busted
Limbs severely rusted
There are no alibis
Within your eyes
I surrender my gaze to memory of mist
A fleeting moment of your haunting kiss
Within all the elements of truth and in light
I am seeing you the first time with second sight
I will not be pulled under your unforgiving sea
I will not let this emotional flooding drown me
I will soar above these rippled waters of infliction
I will direct my life in purpose in thoughtful reflection
I will be the me,
I need to be
And all in time due
I will be the me
Without the need
To be the me in you
 ~SpiffyKat~
Joined: 8/16/2005
Msg: 120
So ya wanna be a poet?
Posted: 9/26/2005 10:17:17 AM
^^^ Hi Kids:)Thanks Ali for relaying that message.Things are crazy hectic but i will read all of the wonderful poems as soon as I can..keep them comin and thanks so much for your support of this thread:)have an awesome day,kat
 ~SpiffyKat~
Joined: 8/16/2005
Msg: 121
So ya wanna be a poet?
Posted: 9/27/2005 12:17:39 AM
Just droppin in to say I finally had a chance to start catching up a bit on reading my poetry threads and what I have read so far is amazing..yall rock..Keep em comin..Have an awesome day,kat
 ~SpiffyKat~
Joined: 8/16/2005
Msg: 122
So ya wanna be a poet?I hope so or this thread is tankin LOL
Posted: 9/28/2005 12:17:58 PM
I think this thread is gonna tank...MEH! SOS..haha needs writes stat LMAO
 xlntlyxacuted
Joined: 7/17/2005
Msg: 123
So ya wanna be a poet?I hope so or this thread is tankin LOL
Posted: 9/28/2005 2:48:59 PM
Growing Insane

Detached and hostile with nowhere to turn
My feelings are trapped, inside me they burn.
My friends have forsaken me, my family the same
I'm alone on this journey and growing insane.
Searching endlessly for answers to questions unknown,
I wander the cosmos, no place to call home.
My mind is a whirlwind of inquiry and thought,
Shall I ever be sane? I truly think not.
I'll just wander alone in this place so unkind,
Trying to salvage what's left of my mind.
XX
 ~SpiffyKat~
Joined: 8/16/2005
Msg: 124
So ya wanna be a poet?I hope so or this thread is tankin LOL
Posted: 9/29/2005 2:02:44 AM
^^^I liked that alot...anytime you need a place to vent...feel free to do it here:)
 xlntlyxacuted
Joined: 7/17/2005
Msg: 125
So ya wanna be a poet?I hope so or this thread is tankin LOL
Posted: 9/29/2005 6:28:55 AM
^^^ Well thank you, here's one with a touch less gloom...

The Flower
The most exquisite flower in the garden,
You stand above all for the world to observe.
Your petals so soft, your fragrance so sweet,
To possess you is more than a God should deserve.
Yet the mortals they come, from far and away,
But still none can hold you, try as they may.
So alone here you stand for the whole world to view
waiting for the one worthy enough to pick you.
XX
Show ALL Forums  > Poems And Quotes  > So ya wanna be a poet?