Plentyoffish dating forums are a place to meet singles and get dating advice or share dating experiences etc. Hopefully you will all have fun meeting singles and try out this online dating thing... Remember that we are the largest free online dating service, so you will never have to pay a dime to meet your soulmate.
     
Show ALL Forums  > Dating Experiences  > Wth this is ridiculous      Home login  
 AUTHOR
 CaptainAwesome1988
Joined: 10/5/2016
Msg: 1
Wth this is ridiculousPage 1 of 1    
Ok so I just got a message from this one gal. Haha she said "Hi i'm Envy and I am available for some adult fun". LMAO so I say "Hi i'm Greed and your not what I want". My balls aren't that blue. Anyways this probably doesn't belong in the dating section, but I couldn't really figure out where to post it. Does anyone else get crap messages like this? I am not looking for the love of my life, but come on i'm not looking to get a disease either, or pay to watch.
 Whatsamattababy
Joined: 5/3/2016
Msg: 2
Wth this is ridiculous
Posted: 11/4/2016 9:26:31 PM
Some women have an aversion to men who keep small children in boxes. F*ck 'em.
 CaptainAwesome1988
Joined: 10/5/2016
Msg: 3
Wth this is ridiculous
Posted: 11/4/2016 9:30:07 PM

Some women have an aversion to men who keep small children in boxes. F*ck 'em.


LMAO your ******* awesome. Seriously damn that was bad *** Now why can't any of the women in my life be as cool as you?
 tizzabelle
Joined: 8/20/2010
Msg: 4
view profile
History
Wth this is ridiculous
Posted: 11/4/2016 10:50:45 PM
ummm
they're not old enough?

no offence whatsamatter
 tizzabelle
Joined: 8/20/2010
Msg: 5
view profile
History
Wth this is ridiculous
Posted: 11/4/2016 10:52:56 PM
ps

I think just about anything goes here:
https://forums.plentyoffish.com/datingForum3.aspx
 Whatsamattababy
Joined: 5/3/2016
Msg: 6
Wth this is ridiculous
Posted: 11/4/2016 11:26:36 PM
Haha! I'm far to daft to take offense to anything... except when I hear "No offense..."
 tizzabelle
Joined: 8/20/2010
Msg: 7
view profile
History
Wth this is ridiculous
Posted: 11/4/2016 11:52:57 PM
sorry

messages this short may not be posted
 L_LuuLuu
Joined: 8/2/2009
Msg: 8
view profile
History
Wth this is ridiculous
Posted: 11/5/2016 12:14:15 PM
Envy is a phisher looking for some "Pay to Play".
 Llookingformynextmistake
Joined: 5/29/2016
Msg: 9
Wth this is ridiculous
Posted: 11/5/2016 5:24:35 PM
You work in security and you didn't think to tell her you worked in vice and give her your "office number" at the "precinct"?

Seriously, she is as Luu said. She is pay to play.

I used to date a Detective I met through here. He always told then he was with vice and did they really want to continue the conversation. Sometimes they were just too stupid or strung out to say no.

LePew
 Whatsamattababy
Joined: 5/3/2016
Msg: 10
Wth this is ridiculous
Posted: 11/5/2016 6:55:55 PM
Orrr... It could be a man. Or a super horny woman whose divorce just went through.




In order to maintain the highest quality forums you are restricted to having no more then 2 of the last 10 posts on a thread.
Since 2 of the last 10 posts are yours you can not post to this thread.
 cooldog65
Joined: 6/27/2011
Msg: 11
view profile
History
Wth this is ridiculous
Posted: 11/6/2016 1:20:27 AM
I only get those fake messages when I'm on a porn site. It usually goes "(first name) is xx.x miles away from you and is waiting for you now." Yeah...right.
 PennyAnte
Joined: 4/17/2016
Msg: 12
view profile
History
Wth this is ridiculous
Posted: 11/7/2016 11:45:41 AM
You do realize that some women are here just to find fvck buddies. You may be approached often just for sex. You are handsome but some women will look at you like a hunk of meat. I would block and delete. Do not waste your time paying attention to them or responding if that is not what you want.
 PlutoLover68
Joined: 7/28/2016
Msg: 13
Wth this is ridiculous
Posted: 11/7/2016 1:32:08 PM
This was my favorite message, in my inbox, over the weekend. I crack up every time I read it.

"Omg hello ms.soft, sexy, sensual, spiritual, seductive, honest, tender, trusting, passionate pecan covered fried chicken whip cream strawberry peach pie!!.........."damn i done got hungry!!..lol​"
 LLove2LaughToo
Joined: 6/6/2016
Msg: 14
Wth this is ridiculous
Posted: 11/7/2016 8:24:28 PM

Haha she said "Hi i'm Envy and I am available for some adult fun".


Nothing wrong with some "adult fun" between two consenting adults, as long as it does not involve a credit card or wiring cash to some foreign country. After all, this is a dating site.
Show ALL Forums  > Dating Experiences  > Wth this is ridiculous