Notice: Forums will be shutdown by June 2019

To focus on better serving our members, we've decided to shut down the POF forums.

While regular posting is now disabled, you can continue to view all threads until the end of June 2019. Event Hosts can still create and promote events while we work on a new and improved event creation service for you.

Thank you!

          

Show ALL Forums
Posted In Forum:

Home   login   MyForums  
 
 Author Thread: Lakeland, Friday, March 21 Dance with the MIX and Cassanova
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 3 (view)
 
Lakeland, Friday, March 21 Dance with the MIX and Cassanova
Posted: 3/19/2014 5:42:47 PM
Come on ppl signup!!!
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 4 (view)
 
Lakeland, Ramada Inn, May 10, DJ Cassanova
Posted: 5/8/2013 6:55:06 PM
OK Cool Ty.cya there
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 2 (view)
 
Lakeland, Ramada Inn, May 10, DJ Cassanova
Posted: 5/7/2013 2:10:22 PM
Hello is the Ramada giving a Room Discount?
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 10 (view)
 
Let's get this Party Started!!!!Lucky's Rocks!!!
Posted: 4/26/2013 3:50:55 PM
Not sure but gonna try and make it !!!
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 68 (view)
 
Party Time
Posted: 3/9/2013 2:19:52 PM
Rich i been in lakeland 2 hrs........see ya at the prom....lol
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 58 (view)
 
Party Time
Posted: 3/6/2013 5:09:39 PM
OH BTW I'am bringing 27 Women........Then i woke up.....lol
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 57 (view)
 
Party Time
Posted: 3/6/2013 5:06:30 PM
I'll be there Ric....Coffees warmed up.........lol
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 10 (view)
 
Lakeland's Finest
Posted: 1/19/2013 2:10:45 PM
Yup Been Awhile since i have seen you guys...Watup with them cutting off my head?......... dont wanna scare anyone huh..
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 8 (view)
 
Lakeland's Finest
Posted: 1/19/2013 1:56:34 PM
Ok Rich i found it...I'll see what i can do about coming...
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 3 (view)
 
BAIT YOUR HOOK PARTY PICTURES JULY 23RD
Posted: 7/24/2011 8:36:09 PM
Looks like a good turn out Sorry didnt make it had truck troubles,,,grr
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 8 (view)
 
BAIT YOUR HOOK PARTY - JULY 23 @ THE AVENUE/LAKELAND
Posted: 7/17/2011 12:21:33 PM
WEll since its Mikes birthday i may come too make sure he gets into Trouble!!..oops i mean
stays outta Trouble
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 17 (view)
 
SCHOOL'S OUT...LET'S PARTY @THE AVENUE JUNE 18/LAKELAND
Posted: 6/16/2011 6:13:43 PM
OK Schools out wheres all the teachers!! I need a Tutor .. Lets get this party started!!!
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 9 (view)
 
SCHOOL'S OUT...LET'S PARTY @THE AVENUE JUNE 18/LAKELAND
Posted: 6/13/2011 6:55:06 PM
Yeah I need something but its not attitude !! I have plenty of that.......lmao
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 6 (view)
 
SCHOOL'S OUT...LET'S PARTY @THE AVENUE JUNE 18/LAKELAND
Posted: 6/13/2011 10:26:43 AM
Ohhhhhhh Blah Blah Blah....Just tell it like it is Get up off your butts and sign up and come out and Have a Great Time..Meet some nice Folks!!!!
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 4 (view)
 
SUMMER HEAT PARTY PICTURE THREAD - JUNE 4/AVENUE/LAKELAND
Posted: 6/6/2011 4:05:54 AM
Yes i did Linda ty
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 2 (view)
 
SUMMER HEAT PARTY PICTURE THREAD - JUNE 4/AVENUE/LAKELAND
Posted: 6/5/2011 4:38:30 PM
I got some pic too post hope u'all like them
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 31 (view)
 
SUMMER HEAT PARTY - JUNE 4TH @ THE AVENUE HOTEL/LAKELAND, SOUTH
Posted: 6/4/2011 2:22:49 PM
Linda someone had to fire this place up...
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 25 (view)
 
SUMMER HEAT PARTY - JUNE 4TH @ THE AVENUE HOTEL/LAKELAND, SOUTH
Posted: 6/2/2011 5:06:57 PM
Congrates!! Rick&Suzy
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 23 (view)
 
SUMMER HEAT PARTY - JUNE 4TH @ THE AVENUE HOTEL/LAKELAND, SOUTH
Posted: 6/2/2011 4:34:34 AM
OHHHHHHHHHH Blah Blah Blah!!!!!
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 21 (view)
 
SUMMER HEAT PARTY - JUNE 4TH @ THE AVENUE HOTEL/LAKELAND, SOUTH
Posted: 6/1/2011 5:29:44 PM
Well someone needed to wake this thread up Been kinda dead on here,Glad too see some of you'all are still kicking ....
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 17 (view)
 
SUMMER HEAT PARTY - JUNE 4TH @ THE AVENUE HOTEL/LAKELAND, SOUTH
Posted: 6/1/2011 8:55:54 AM
LOL LOOKS like i ruffled some Feathers My job is done!!! Maybe see you'll Saturday ..And thier is nothing wrong with a lady asking a man to dance javascript:smilie('')
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 12 (view)
 
SUMMER HEAT PARTY - JUNE 4TH @ THE AVENUE HOTEL/LAKELAND, SOUTH
Posted: 5/31/2011 2:43:18 PM
Ok i wanna know who ran all the dang women off!!!...Cause i aint going there to meet a bunch of dang men,,So come on lets get some women signed up on here..The more the merrier ....
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 5 (view)
 
SUMMER HEAT PARTY - JUNE 4TH @ THE AVENUE HOTEL/LAKELAND, SOUTH
Posted: 5/29/2011 7:33:45 AM
Ok maybe make this one...Been away for awhile
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 8 (view)
 
HONORING ARMED FORCES PICTURE THREAD - 5/21 AT THE AVENUE/LAKELAND
Posted: 5/25/2011 7:27:57 PM
Looks like you had a nice crowd Even see sexy rexy there HBD btw...Looks like only one missing is me Oh well maybe next time
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 3 (view)
 
BLACK & WHITE PARTY PICTURE THREAD - 5/7/2011 @ The Avenue/Lakeland
Posted: 5/10/2011 4:29:50 AM
AWWWWWWWWWW How nice missed you'all too.. Hope everyone had a Great Time
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 8 (view)
 
BLACK & WHITE PARTY: MAY 7, 2011 @ THE AVENUE HOTEL/LAKELAND, SOUTHSIDE
Posted: 4/29/2011 3:58:19 AM
Yea Lyn that it....payback can be a Bytch
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 5 (view)
 
BLACK & WHITE PARTY: MAY 7, 2011 @ THE AVENUE HOTEL/LAKELAND, SOUTHSIDE
Posted: 4/28/2011 9:20:34 AM
Ok i agree that was corny!!! Dont take her wrong folks she means well...lol
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 3 (view)
 
EGG-STRAVAGANZA PICTURE THREAD 4-16-2011
Posted: 4/17/2011 2:35:41 PM
Hope you Enjoy the pics!!!
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 26 (view)
 
EGG-STRAVAGANZA PARTY @ THE AVENUE/APRIL 16TH, LAKELAND, SOUTHSIDE
Posted: 4/16/2011 9:04:58 AM
What do you call ten rabbits marching backwards?
A receding hareline.
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 23 (view)
 
EGG-STRAVAGANZA PARTY @ THE AVENUE/APRIL 16TH, LAKELAND, SOUTHSIDE
Posted: 4/15/2011 7:55:21 PM
Like the song says I aint got no bunny.......lol....
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 19 (view)
 
EGG-STRAVAGANZA PARTY @ THE AVENUE/APRIL 16TH, LAKELAND, SOUTHSIDE
Posted: 4/14/2011 7:13:46 PM
Its all good Linda you dont look a year over 35..Hold on i cant find my Glasses J/K
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 14 (view)
 
EGG-STRAVAGANZA PARTY @ THE AVENUE/APRIL 16TH, LAKELAND, SOUTHSIDE
Posted: 4/12/2011 5:33:28 PM
Hey Linda new name new Day??? Hope to see everyone there...Eggciting!!
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 6 (view)
 
EGG-STRAVAGANZA PARTY @ THE AVENUE/APRIL 16TH, LAKELAND, SOUTHSIDE
Posted: 4/8/2011 4:09:01 AM
RIP Don Allen iam sure you'll be missed :(
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 5 (view)
 
EGG-STRAVAGANZA PARTY @ THE AVENUE/APRIL 16TH, LAKELAND, SOUTHSIDE
Posted: 4/8/2011 4:07:33 AM
Hippity Hoppity I like my leggs sunnyside up oops i mean eggs*
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 7 (view)
 
PHOTO THREAD FOR 2ND PROFILE PIC PARTY 4-2-11 @ THE AVENUE
Posted: 4/4/2011 3:20:34 AM
Good Job on the Pics Suz! Have fun on your trip and stay safe!!!
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 6 (view)
 
PHOTO THREAD FOR 2ND PROFILE PIC PARTY 4-2-11 @ THE AVENUE
Posted: 4/3/2011 11:15:19 AM
My pics are posted hope all enjoy...
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 4 (view)
 
PHOTO THREAD FOR 2ND PROFILE PIC PARTY 4-2-11 @ THE AVENUE
Posted: 4/3/2011 9:50:34 AM
Holy Chit it wont let me post ill be back
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 16 (view)
 
2nd FREE PROFILE PICTURE PARTY 4-2-11 @ THE AVENUE/SOUTH LAKELAND
Posted: 3/31/2011 2:36:49 PM
Linda i dont bite either..just nibble
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 11 (view)
 
2nd FREE PROFILE PICTURE PARTY 4-2-11 @ THE AVENUE/SOUTH LAKELAND
Posted: 3/29/2011 8:02:12 PM
Lindee did you join the Mile high club....lol
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 8 (view)
 
2nd FREE PROFILE PICTURE PARTY 4-2-11 @ THE AVENUE/SOUTH LAKELAND
Posted: 3/28/2011 1:23:52 PM
Maybe if POF would let you send out the Mass Email sooner it would Help But thats not the case So friends of friends need to pass the word ..Get on it!!!
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 2 (view)
 
2nd FREE PROFILE PICTURE PARTY 4-2-11 @ THE AVENUE/SOUTH LAKELAND
Posted: 3/24/2011 6:56:25 PM
Dont really need anymore pics But enjoy the partys..
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 7 (view)
 
ST PATTY AFTERMATH PICTURE THREAD 3-19-11 @ The Avenue/South Lakeland
Posted: 3/20/2011 5:51:33 PM
Ok after fighting with this for 3 hrs my pics are up.....lol
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 5 (view)
 
ST PATTY AFTERMATH PICTURE THREAD 3-19-11 @ The Avenue/South Lakeland
Posted: 3/20/2011 12:23:06 PM
lol you got that Deer in the head lights look lol.... What happened to Mike he get lost on the way
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 4 (view)
 
ST PATTY AFTERMATH PICTURE THREAD 3-19-11 @ The Avenue/South Lakeland
Posted: 3/20/2011 12:18:41 PM
Seems to be a Web Site thing I'll try later [!!!!Sorry, an error occured while processing your request. We have taken a note of this error and will do our best to resolve it!!!
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 2 (view)
 
ST PATTY AFTERMATH PICTURE THREAD 3-19-11 @ The Avenue/South Lakeland
Posted: 3/20/2011 9:33:24 AM
I got more to upload as soon as my PC lets me...grrrrrrrrrrrr
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 20 (view)
 
ST PATTY'S AFTERMATH PARTY March 19, @ The Avenue, Lakeland(southside)
Posted: 3/18/2011 9:12:10 AM
Nuttin wrong with a little pinching and kissing as long as its the opposite sex
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 8 (view)
 
ST PATTY'S AFTERMATH PARTY March 19, @ The Avenue, Lakeland(southside)
Posted: 3/11/2011 8:36:56 PM
lol Babry whos rears are you bringing up....lmao Hey ya wowzer
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 5 (view)
 
ST PATTY'S AFTERMATH PARTY March 19, @ The Avenue, Lakeland(southside)
Posted: 3/11/2011 5:29:11 PM
I am right here Linda where are you?.....lol
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 4 (view)
 
ST PATTY'S AFTERMATH PARTY March 19, @ The Avenue, Lakeland(southside)
Posted: 3/11/2011 10:29:25 AM
Hey Dude its $3 to get in Food and Drinks extra...Having a goodtime is free!!!
 crash1031
Joined: 2/24/2007
Msg: 2 (view)
 
PROFILE PICTURE PARTY THREAD 3-5-11
Posted: 3/6/2011 1:46:55 PM
Had a goodtime ty cookie/babry
 
Show ALL Forums